1. Algemeen
Onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke koopovereenkomst door een bezoeker van deze website, hierna 'klant' genoemd, afgesloten met Sissy&Bro. Bijkomende voorwaarden van de klant worden uitgesloten, behalve wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door ons aanvaard zijn.
1.1 Identiteit
Sint Janstraat 139
4714ED Sprundel | Nederland
info@sissy-bro.nl
06 18568221
2. Bestelling
Een koopovereenkomst komt tot stand bij het plaatsen van een bestelling en het afronden van de betaling.
3. Ruilen/retourneren
- Bij ruiling van een artikel neemt Sissy&Bro éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening.
- Wij raden u aan om met een Track en Trace code uw pakket te versturen, en het bewijs te bewaren totdat uw retour volledig is verwerkt. Dit is binnen 14 dagen
3.1 Ruilen/retourneren
- Artikelen mogen binnen 7 dagen geruild worden.
- Oorbellen mogen vanwege hygienische redenen niet geretourneerd worden.
3.2 Ruil voorwaarden
- Ruilen binnen 7 dagen na verzending.
- Het artikel dient in dezelfde staat geretourneerd te worden zoals wij u deze hebben toegestuurd (originele verpakking).
- Het complete artikel: inclusief kaartjes en labels.
- Er dienen geen gebruikerssporen of beschadigingen aanwezig te zijn. Deze artikelen worden niet verwerkt.
- Het artikel is niet gedragen of gewassen, geen vlekken, etc.
- Ontstane problemen na het wassen zijn voor uw eigen verantwoordelijkheid.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde zendingen worden niet door ons aangenomen.
- Het verzendrisico en de kosten van het ruilen zijn voor uzelf.
4. Aansprakelijkheid
Wij garanderen dat de door ons geleverde artikelen voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze in redelijkheid zijn bedoeld.
4.1
De klant is verplicht om de artikelen bij ontvangst te controleren. Als blijkt dat de afgelevere artikelen verkeerd, ondeugdelijk of incompleet zijn geleverd, dan dient de klant deze gebreken onmiddellijk schriftelijk te melden bij Sissy&Bro. Vervolgens mogen de artikelen geretourneerd worden.
Indien dit niet tijdig (binnen 14 dagen) gemeld wordt, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden. Het originele kaartje mag niet verwijderd worden van het artikel, omdat het artikel zich dan niet meer in nieuwstaat bevindt. Dan kunnen wij helaas niet overgaan tot vergoeding.
4.2
Onze aansprakelijkheid geldt niet, wanneer:
A) het artikel door de klant zelf is gerepareerd/bewerkt en/of het artikel is gerepareerd/bewerkt door derden.
B) de geleverde artikelen aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld en onzorgvuldig zijn behandeld.
5. Herroepingsrecht
Wanneer de klant niet tevreden is met de aankopen bestaat de mogelijkheid de artikelen te retourneren. De kosten van het retourneren zijn voor de klant.
Voor meer informatie over het retourneren van artikelen, verwijs ik u door naar de pagina 'RUILEN | RETOURNEREN' op onze website.
6. Betalingen
Betalen gebeuren via een elektronisch platform. Hier heeft u de keuze uit iDeal, PayPal en Afterpay.
Wanneer de betaling niet is afgerond, zal de bestelling ook niet in behandeling worden genomen.
7. Verzending
De verwerking van uw bestelling gebeurt onmiddellijk na het afronden van de betaling. De verzending gebeurt binnen 1-2 dagen via PostNL.
Enige vertraging door PostNL geeft in voorkomend geval geen recht op schadevergoeding. Wij verzenden altijd met een Track & Trace code, waarmee u zelf uw bestelling kunt volgen.
8. Bindend
Bij elke elektronische bestelling van artikelen verklaart de klant akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn reeds bindend.